Tågresa

Nu sitter jag på tåget till Värmland. Mor och Far hämtar upp mig som vanligt i karlstad sen ska vi hem till skogen. Jag förmodar att vi ska titta på Lets dance, kanske inte mitt favvoprogam men vad gör man inte!

Den här tågresan gick väldigt segt idag, det är nog mycket för att jag saknar max nåt så djävulskt fast vi sågs för två timmar sen. Tanken på att vara borta från mannen gör ont. faktiskt! han är liksom för bäst.

Mitt internet suger verkligen. Blir så irriterad varje gång jag ser en annons för telia "sveriges bästa täckning". Det är inte riktigt så. så det är väl bäs att jag avslutar så snabbt som möjligt så att inte meddelandet försvinner.

Det är massa snö här. är less men det är i alla fall inte blaskigt som det är i göteborg.
skridskor imorgon? om vi har några i förrådet så ska jag bannemig åka. det är roligt.

VILL VARA FRAMME NU!
Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Max

Ååh du är så bäst min älskling, saknar dig också såå ju!

2009-03-14 @ 01:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0