trapphuset

Godmorgon!
Försökte sova lite längre idag men det gick inte, var alldeles för pigg och kaffesugen + att det är så fint väder så jag vill ut NU! Jag ska vänta på att maxen kommer upp så ska vi till chalmers kontoret och snacka om den gamla lägenheten, det bor ju fortfarande en snubbe med våra uteblivna möbler där. Lägenheten ska ju besiktas också, gaaah, får verkligen hoppas att vi inte kommer därifrån tomhänta. nej nej nej

Vi ska städa i trapphuset idag också, tycker det kan bli rätt kul faktiskt. O greja lite på bakgården. Jag, cissi och sandra satt där igår ute i solen igår och pluggade, det var fint! Det blev jätte varmt eftersom det är vindstilla där. Vi hade varit på studiebesök innan och det var intressant. Det var en gubbe som hade bevarat ett ställe med alla saker och möbler från början av 1900-talet. Jätte fint! Han spelade gramofon för oss och berättade hur det såg ut hos en vanlig familj på 10 pers under den tiden. Sen gick jag o max en långpromenad och blev mätta på BK mat.

Nu ska jag börja med min uppgift i skolan, den är jätte jobbig och krånglig.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cilla

nu är jag här och kikar. :) Det var väl inte Sandra som satt med oss på bakgården heller ;)Nu är hon lite vimsig tror jag allt...

2009-03-25 @ 23:05:11
Postat av: Kristin

Åh nej. jag skrev sandra men tänkte förstås på Kicki. Tokigt det kan bli :)

2009-03-27 @ 07:59:14
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0