glass i stora lass

Härlig dag igen. får inte hoppas på för mycket men nu känns det som att våren är här i alla fall.
Jag har funderat på att färga mitt hår. kollade på en bild från sista tiden jag bodde i umeå där jag hade kort och lite blondare hår, det är så gött o ha det på sommaren.
Och så längtar jag så sjukt mycket till sommaren. Sandra köpte en glass på lunchen förut och jag blev nästan tokig! Jag vill ha sommar och glass, strand och bad, festivaler och grönt gräs nu!

Ja jag har varit i skolan som vanligt idag. det var rätt kul för vi var i metodrummet nästan hela tiden, vilket betyder att vi sysselsätter oss med praktiska saker, som liftar, rullstolar etc. Vi tog blodsockret också och stack varandra i fingrarna. Det gjorde lite halvont men jag hade bara 4,5 i blodsocker (ja vad betyder det undrar ni) men det var tydligen ett jätte bra värde i alla fall! = kommer äta mer godis.
Imorgon är det skola igen och då börjar vi ha föreläsningar och så. 4 studiebesök i denna kurs vilket är skit roligt. Det känns som man tar in så mycket mer om man får se och utforska saker på andra platser där man ev. ska arbeta senare.
Jag kom på att jag inte visat eller laddat upp resan i bulgarien från i somras. Här kommer en!




mörk men åh vad nostalgisk jag blir, det var en fin semester. Jag ser lite krapy ut men efter öl varje dag och solen i ögonen kanske man får se trött och konstig ut.
Nu ska jag damsuga och städa vidare sen kommer maxen med pizza, wei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0