ja, vår!

Idag har det varit underbart väder ute. Max och jag bestämde oss för att gå en sväng i botaniska trädgården. Gick lite vilse där inne vilket var meningen för det är roligt att äventyra lite. Det är ju rätt stort där inne ändå. Tillslut när vi gått där i 45 min så hamnade vi högst upp på berget och hade en finfin utsikt. Sen gick vi en sväng till dr fries torg och handlade och hämtade min bok som jag ska ha i skolan. Sen har vi bara latat oss, kollat på lite ugly betty och desperate housewives + two and a half men. Max ska iväg och träna bandy ikväll så jag tänkte mig ut på en liten spring färd igen, får väl se var jag hamnar, brukar ju somsagt sluta med att jag är långt bort där jag inte vet var jag är.

Tog lite bilder från helgen också som jag tänkte lägga upp. Min familj är dom bästa!! Blev tyvärr inte kort på alla för när man väl har det trevligt är det inte kameran man tänker på, och min kameramobil har inte den bästa upplösningen.



Lite från helgen hemma i värmland.
Mamma, jag ute i det fria, hemma hos mamma och pappa, mosters sötbit, pappa, mosters gobit!
Nu ska jag ut och springa. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0