Listor ni vet

Hittade en lista. När man inte har något speciellt att skriva är det ju fint att kunna fördriva tiden med lite fårgor och svar. Tyckte inte den här listan var speciellt rolig men.
idag har jag jobbar. jag var sjukt trött hela dagen och det var ju typiskt att jag fick jobba nästan hela dagen själv. Hallå jag fattar inte att vården drar ner på så mycket personal. Jag vill liksom vara där för alla patienter, men det går inte när jag måste hålla koll på 8 st samtidigt. Förändring!! plus att man har massa mediciner att dela ut vissa tider på dygnet och maten ska stå på bordet osv.
Nu ska jag laga mat till maxen kommer hem. Hejhej

Lovar du att vara ärlig?
Givetvis
Du heter: Kristin
Smeknamn: David. kerstin
Vem behöver du mest just nu: Max! Jag saknar honom
Vad tror folk om dig? Jag hoppas de tror gott om mig.
Stämmer det? Ja jag vet inte jag hoppas ju det?
Vad säger du för att imponera på någon? Jag är dålig på det
Hur imponerar man på dig? Vara rolig och bjuda på sig själv kanske
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Antingen vagnhallen majorna med vagn 3 och 9 eller...." osv.
Var bor du? Göteborg
Trivs du där: Mycket!
Äger du några converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Näe
Vad har du för mobil operatör: Tre
Är du allergisk i mot något: Nepp
Har du haft sex idag: Nepp
Nästa mål i ditt liv: Bli rik
Hur svarar du i mobilen: "Ja hallå" eller "Ja det är kristin"
Vem ringde du senast? Maxen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle komma hem vid elva
Antal timmar sömn inatt: 2 kanske
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Ja, nästan lite för exakt
När mår du bra: När jag är med min familj och vänner
När blev du fotad senast: Igår?
Hur känner du dig nu: Trött men lycklig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Jag vet inte
Vad saknar du: Max, sa jag ju!
Hade du en bra kväll igår: Ja!
Favorit dryck på morgonen: Kaffe och bubbelvatten
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 24-01
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Jag springer ibland och friskissvettas
Vill du hellre ha mail än brev: Jag skulle gärna vilja ha brev på posten
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Har du spytt offentligt: Jag spydde mellan två bord på svanen en gång. Tror inte jag var så värst diskret
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga (hahaha)
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Nej det tror jag inte
Vad gör du i morgon: Går på studiebesök, gör grupparbete och tränar
Vad är det värsta du vet? Att spy
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Om jag har pengar brukar jag slösa, men vet inte hur mycket
Vad behöver du just nu? Mat! Ledighet, sömn och motivation
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Nej fy vad svårt
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag.
Vad använder du för shampoo? Ikea shampoo, väldigt effektivt pengamässigt. Har haft flaskan i typ tre månader
Vad är det finaste du fått? Jag har fått massa fina saker jag uppskattar grymt mycket, kan inte bestämma mig för bara en
En speciell dag du minns: Jag minns ganska många speciella dagar.
Hur gammal är du: 24 detta året
Tycker du om någon just nu: Ja det visste ni väl redan
Om fem månader: Är det sensommar och way out west
Du samlar på: kvitton
Gröna eller röda äppeln: Spelar ingen roll
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Max, kompis eller de övriga i familjen
Gillar du golf: Kan vara kul
Vilken tid gick du upp idag: 06.15
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Äta hamburgare och kolla på tv
Är det okej att gråta: Vilken dum fråga, det är väl klart det är det
När grät du senast: I fredags (tv ni vet)
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och köpa massa prylar
Bär du glasögon eller linser: Båda
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Typ elva tolv kanske
Har du piercing: Öronen och tungan
Vill du gifta dig: Det vore mysigt. Men inget stort.
Vill du ha barn: Ja!!
Solar du ofta: Bara på sommaren
Är du bra på att laga mat: Jag vill vara
Gillar du att dansa: Såklart!
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Väldigt ovig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola light
Vilken är din favoritglass: Ben&jerrys. sån där cockies grej
Tror du på ett liv efter döden: Nej jag tror inte det
Tycker du om sushi: Ja!
Vad äter du helst när du ser på film: Snarra och chirre
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej, eller ibland
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Ja
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker med tre gånger i veckan, men det är inte ofta det håller. Motionerar lite varje dag
Senaste låt du hörde: Peter bjorn and john, kommer inte ihåg vilken låt.
Vad gör du på helgerna: Dansar, myser, kollar tv, äter godis och går långa promenader

 So looong.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker sånt här är sjukt kul att läsa. "vill du ha barn?" "ja!!" Okej! Snart?

2009-03-25 @ 22:24:17
Postat av: Kristin

Det vore ju lovely om typ ett år eller så men det får nog vänta lite till i alla fall :)

2009-03-27 @ 08:02:21
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0