tandvärk neeej taaaack

Tandvärk.
Det har varit bra en stund nu i alla fall, men imorse kunde jag knappt öppna munnen. Visdomständerna är så fruktansvärt onödiga! Dom försöker bara tränga sig igenom en pyttelitet utrymme som det inte får plats med en stor tand till. Som tur är har min syster skickat spruta och koksaltllösning till mig innan så jag sprutade halva flaskan på tanden och det kändes lite bättre efter det plus en ibumetin. Om det inte gått över till på måndag måste jag nog söka upp en läkare för då kan det vara en inflammation. Uhh, jag vill inte gå och ta bort alltihopa det kommer göra svin ont.

Igår var det i alla fall jätte trevligt! Damerna kom runt sju halv åtta och vi käkade en räksallad jag hade lagat ihop och vitlöksbröd. Sen gjorde jag en sån där smal kladdkaka som inte alls blev kladdig men det var gott att äta lite chokladigt nu när jag inte gjort det på ett tag (7dagar, hurra!?) sen satt vi o spelade TP och snackade.
Sen begav jag mig iväg på äventyr vid järntorget när dom andra åkte hem. Jag gick in på pustervik där Max och co. var, det var roligt att träffa alla! Vi hann inte dansa så mycket fören våra magar började skrika så vi gick till ett hamburgerställe. Jag kunde knappt äta någonting för jag fick tillbaka min tandvärk igen, det kändes som jag skulle dö. Jag bölade jätte mycket tillslut, kanske konstigt men det finns nästan inget värre än att ha tandvärk, känns som att det är något som sliter och drar loss hela underkäken. Nej FY SKJUTTON!
Nog om min tandvärk och sökande efter sympati.

Jag borde egentligen plugga till provet men jag har ingen ork. Imorgon ska jag sitta hela dagen har jag bestämt. typiskt om det blir fint väder imorgon men strumt samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0