varför ska allt vara så dyrt!?

Yo people!
Har kommit hem från skolan och har precis käkat. Det var en lång dag i skolan idag, det är inte ofta vi har det så. Vi hade seminarium om den där boken jag nämnt innan, och det var vädigt intressant. folk var lite oense om saker och vi diskuterade och de skällde blabla men det var spännande. vissa hade uppfattningen om att boken var påhittad och att man bara skrivit den för att få folk att tänka till. jag vet inte riktigt. jag tror det är sant, det vore ju konstigt annars om de skulle hitta på allting, man vet ju ändå från artiklar och nyheter att det förekommit skitvård på ställen, så helt omöjligt är det inte.

Jag är lite besviken nu för att roskildebiljetten blivit så dyr. det känns liksom inte värt att lägga ner 3000 spänn. men det är ju så roligt! det var så jäkla härligt när jag var på roskilde första gången, då var det sol sol sol och stekande hett och då fick man ju sitta med sin öl i sin solstol och höra all musik som spelades från festivalområdet. ååååh. jag vill dit dit dit. andra året med min kusinen var det bara regn regn regn men åååh glöm det jag vill dit ändå.

imorgon är jag ledig, det ska bli gött. ska iofs göra massa uppgifter från skolan men det är skönt att plugga hemma.
om en stund ska jag springa ut i blasket.

nu CSI med max, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0