DITT BADRUM I MINA HÄNDER

Hello
Uh är glad att det är måndag, dock inte måndag kväll då det snart måste bli läggdags. tycker inte om att behöva lägga mig tidigt för att inte vara allt för trött imorgon.
Idag när jag var på jobbet så var det en tant som sa massa fina saker om mig, åh jag blev så glad! Det känns så fint att känna sig uppskattad och behövd, det gör liksom att jag vill gå till jobbet varje dag. Och det finaste var när hon sa att hon velat säga det så länge och att jag var så söt. blev så generad när jag stod i hennes badrum och moppade så jag städade det en gång till, typ: "NU SKA DITT BADRUM BLI DET FINASTE OCH DET GLITTRIGASTE PÅ HELA VASAHEMMET!". Ja så kände jag.
Sen var det en till tant som gjorde mig glad idag. Varje gång jag kommer in till henne så vinkar vi till varandra och skrattar lite, det är vår grej har jag fått för mig. Vid middagen sa jag till henne att jag snart ska gå hem och att vi ses på torsdag igen, "VA?! ses vi inte fören på torsdag?". haha så söt.

Helgen har varit fin! Max föräldrar var här och vi åt god mat från Johannebar och Lilla tavernan och Max fick finfina presenter! Vi var till Ellen och Jocke också en sväng och det var en jätte fin lägenhet de har hittat. Ett IKEA besök blev också av.


ut och äta middag


gituar hero


max är söt som godis


jag gillar att ta bilder på det jag äter/dricker, på lilla tavernan!



Och Max fina föräldrar!

Nu ska jag hänga med karln!
Imorgon ska jag köpa badmintonracket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0