GE MIG

Ok, ångrade att jag städade lite. blev sjukare känns det som. Och nu som jag har sagt till min chef att jag kommer att jobba i helgen, så, kurera mig återigen framför tvn.

Och nu har jag nästan bestämt mig, jag ska köpa en ny dator när min lön kommer. En Macbook pro. Den är så fin!
Bra saker för att skaffa en ny dator:

- Längre batteritid (tiden för min nuvarande dator ska vara 1½ timme, men den håller i kanske 15? plus att den verkar bli segare utan sladd)
- Trådlöst internet (behöver inte använda mitt dåliga teliabredband och heller inte en sladd till vårt hemmabredband, kan använda hemmabredbandet utan sladd!)
- Behöver inte betala 300 spänn för ett VÄRDELÖST bredband jag ändå inte använder.
- Mer minne (kan lägga in foton, installera mer program)
- Den är liten (nuvarande datorn är iofs ganska lagom men)
- Den väger lite (nuvarande är tung as hell)
- Den är vit (fiiint!)
- Jag kan se på filmer på den utan att det hakar upp sig
- Äpplet på framtidan slocknar när datorn vilar! (kanske inget plus men det är fint)
- Så fin grafik

Jag kan inte så mycket när det gäller det tekniska etc, men den har fått bra recensioner, många som har skrivit att det är den bästa bärbara datorn någonsin.


Nu blir det true blood!

Kommentarer
Postat av: David

åh herregud en macbook pro. Nu blir jag avundsjuk :)



Hoppas du köper den, du lär inte ångra dig även om den kostar lite granna. :D



Hoppas du mår lite bättre nu



kramhej

2009-11-06 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0