HELG I ALL ÄRO

Nu skriver jag igen. Har haft så mycket att göra på sistone så har inte riktigt tänkt på bloggen.
Idag är jag ledig. Det regnar ute vilket jag är fruktansvärt trött på. Skulle kunna göra massa saker här inne men då smyger sig latheten fram så det slutar oftast med att jag bara ligger i soffan och spelar tetris. Ändring!
Jag köpte mig en mac book pro förra veckan! Åh så fint. får den dock inte fören nästa vecka någon gång.

I helgen har det varit jobb, myskväll med film och en väldigt trevlig fest! Jag har inte dansat på väldigt länge men det fick vi göra i lördags. Lite the roots sattes på i högsta volym, börjar nästan gråta varje gång då det påminner så mycket om New York. ÅÅåååååh. Kommer nog aldrig se en lika bra konsert som den. Skäms nästan att jag råkade somna i slutet av den, en konstig känsla det där att man typ kan slockna när det är så hög musik, alla skriker och allt ljus. Jag kämpade så för att hålla mig vaken haha. skumt.

Vill hitta pork!? alltså virgils pork.

Städa undan sen göra något kreativt.
HEJ

Kommentarer
Postat av: Ida

:)

2009-11-30 @ 16:24:28
URL: http://jagochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0