JAG HÄNGER PÅ VÅNING 6

Sitter på jobbet och har rast just nu. Började tre och redan ha rast känns lite ovärt, samtidigt som jag är helt slut efter den första timmen. När jag åkte hit med spårisen var det redan många som satt med systemet kassar och var peppade inför kvällens bravader. Åh, fast jag känner mig hur hängig som helst så vill jag inget annat än att sitta med fina vänner, ta något glas vin och tjöta, hade varit så himla gott och mysigt. Jag och en boende satt innan och pratade om mörkret ute och att det inte är så dumt ändå att det redan blir mörkt vid fyra, spec inte på helgen, och på julen! var vi överens om. Längtar till nästa helg! På fredagen vill jag göra något kul (någon som är på? JA!) och sen på lördagen kommer min syster maria till göteborg weii! Nu måste jag på en snabb rapport sen blir det kvällsfika. KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0