MAKEUPSTUDION

hey ho
Nu har jag kommit hem från makeupstudion i jazzhuset. Har blivit sminkad av min arbetskamrat emelie och hon var grym! Hon gjorde fyra sminkningar på mig. Den första var en man-catwalk makeup, vilket var rätt kul för jag såg ut som en kille i ansiktet (läskigt), sen gjode emelie en egen grej av själva man-catwalk makeupen, typ massa stänk i ansiktet och ett stort märke runt ögat. Den tredje sminkningen var en dam-trend, där de skulle sminka extrema fantasisaker typ, och då målade hon med jätte mycket rosa, lösögonfransar och massa svart runt ögonen, men det blev jätte fint! Den fjärde fick jag välja själv hur jag ville ha, och jag kan ju ingenting om smink men har alltid velat se hur jag ser ut i "sotade ögon", så det fick jag!

Så här blev det!



Det känns så konstigt att se mig själv i smink.. ska bannemig köpa någon rolig så jag inte ser likadan ut hela hela tiden.

Nu måste jag tyvärr tvätta bort det och snart lägga mig :/ känns aptrist.
Imorgon blir det jobb, teatersport och öl!

Kommentarer
Postat av: Kristin

"någon rolig" haha. jag menade förstås något roligt smink, typ ögonskugga för en gångs skull :)

2009-11-12 @ 23:00:29
URL: http://provisorisk.blogg.se/
Postat av: Susanna

Superfint :)

2009-11-15 @ 16:15:43
Postat av: apan

men du skulle ju tagit kort på alla sminkningar o lagt upp!!!! kräver det!!!!!!!

2009-11-19 @ 17:32:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0