OLE DOLE DOFF

Fy vilket väder det är ute.

Snart ska vi sticka iväg till Ellen och Jocke o fira Jockes födelsedag som egentligen var förra veckan, ska bli festligt! Dom bor riktigt fint nu faktiskt, vill också ha en trea.

En rolig sak är att jag ska få bli sminkad på torsdag! En arbetskamrat Emelie som går på make up skola vid sidan om frågade om jag ville vara försöksperson. Ska bli spännande för jag har aldrig riktigt vågat att använda för mycket smink, känns inte som att jag passar i det, eller så är det jag som inte alls vet hur man gör. Undrar vad temat kommer bli, alldagligt? maskerad? blod/sår? fest? kul iaf! har velat veta hur man gör smokey eyes (?) typ, har försökt men det ser mest ut som att jag är trött eller ser drogad ut.

Nej nu ska jag göra iordning mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0