TYG ÄR DYRT

Ledig idag!
Igår var vi hos Ellen och Jocke, blev bjudna på tacos och cashewnötter, det blev två glas rött och choklad på det, mysigt! E & J fick spela little big planet för första gången och det var roligt! önskade att det kom ett till little big.. så man fick se lite fler nya banor!







Vid halv tolv for vi hem och då mådde jag jätte illa av alla nötter jag lyckats stoppa i mig. Jag vet inte vad det är med mig ibland, jag bara äter äter och äter, liksom som att det är min sista måltid. och det är ju lite halvtaskigt av mig att äta som en gris framför andra, äter upp allt innan någon annan hinner ta något.

Idag har jag varit på stan på gårda textil och köpt tyger för 400 spänn. Vad det blir får ni se om några veckor kanske, är inte så hajj på att sy.

Ikväll blir det att köpa fjäderborgen-kort och därefter Emma-häng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0