BEARNAISE CHIPS

Fredagkväll! Weho är så glad så jag spricker. Har firat dagen med att städa lägenheten, den blev fin. Jag jobbade imorse också och där städade jag också en del.
Innan var jag o max på stan ett tag. käkade en varsin sallad och hoppade runt på åhlens där jag införskaffade ett par nya långkalsingar, mina gamla är så sunkiga och ser mer ut som pyjamasbyxor (vilket jag har använt dem till). De här kommer också bli kvällsmysbyxor antagligen.

Vi har köpt en konstig chipssort också, med bearnaise? :O Det låter inte så gott men.
MAT + serier ikväll. imorgon blir det fotbollsmatch hos David och lite kalasande. Blir fiiiint!


like it!


gött eller?

Kommentarer
Postat av: mamma

fräna kallingar

2009-10-11 @ 21:22:17
Postat av: mamma

fräna kallingar

2009-10-11 @ 21:25:36
Postat av: Kristin

Tack mami! :D

2009-10-13 @ 22:49:22
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0