BIO IGEN

Ska snart på bio men lägger upp ett snabbt inlägg.
Idag har jag jobbat. Det har varit lugnt. Pensionärerna hade gympa och jag fick skriva på kontrakt, äntligen. så nu har jag ett vikariat till sista augusti i alla fall. nu måste jag kontakta a-kassan. Åh gillar inte såna samtal, blir nästan pirrig i magen av det.
Efter jobbet åkte jag med spårvagn ett mot munkebäck. Fina Emma hoppade på vid ullevi med en blombukett hon hade fått av sina arbetskamrater för att hon slutar imorgon (och börjar nytt jobb nästa vecka!!) och så åkte vi hem till henne och Erik och kikade in deras nya skåp de hade fått för 300 spänn. Skit snyggt och jag blev så avis.
Sen gick vi ut och gick en runda mot korsvägen, kallt men gott.
Köpte med mig sushi hem och nu har jag duschat och kollar på när max spelar unratchted 2 som han fick på posten av min familj. Han är mycket mycket MYCKET glad vill jag säga.

Imorgon kommer Max familj hit och ska stanna i göteborg över helgen, ska bli kul!
Nu måste jag göra mig iordning för lite biomys.
ciao

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej!

Du behöver inte prata med nån sur tant i telefon om du skriver ut och skickar in den här blanketten till a-kassan.

https://www.internetkassan.nu/51/filer.aspx?typ=dokument&id=-16338204272236

Kram

2009-10-30 @ 14:17:31
Postat av: Kristin

Du är bäst!!! :D Tack för att du hjälper mig med alla jobbiga saker <3

2009-10-30 @ 14:51:09
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0