HELG I VÄRMLAND

Hey ho lets go. I helgen var jag och Max hos mor och far i Deje och det var mys! Jag tog lite bilder som sammanfattar helgens bravader.


Fredagen började med en bilfärd till Torsby där Pappa är på frykcenter. Bilden ser nästan lite kuslig ut men det var jätte fint där!


Där jag spexade lite (viftade med armarna eh)


Mamma och pappa köpte en ny bil förra veckan, men tog bara bilder i bilen.


Vi spelade labyrinth (?)


Max ville resa


Sen åkte vi till syster och systersöner och fikade. Erik!


I farstuns hall


På morgonen var det kyligt och rykigt ovanför vattnet

Det är något fel på internet, datorn eller blogg.se, har suttit i 45 min och laddat upp bilderna. Skit segt.
Kikar på grannfejden samtidigt, fy vad pinsamt det kan vara ibland.

Idag har jag jobbat och det blir 5 gånger till den här veckan. Uh. Ursäkta måste vara väldigt tråkigt att höra mitt gnäll om mitt jobb i varje inlägg. ska skärpa mig.

Förresten! Jag har anmält mig och pungat ut 445 spänn till göteborgsvarvet som är i maj. 2,1 mil ska springas och idag när jag var ute på tur funderade jag på vad jag egentligen har gett mig in på. Men det är några månader kvar och dom ska spenderas springandes på vägarna + badminton. Jag hoppas jag får upp min kondition snart annars blir jag så less.

Nu ska jag chilla.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0