ÄR SÅ DÅLIG PÅ ATT KOMMA PÅ NÅGOT BRA ATT SÄGA

Fredag kväll och jag måste snart lägga mig för att jag ska orka upp imorgon till jobbet. Jobbar hela helgen vilket känns trist. Jobbar 8-20 imorgon, åh.
Jobb jobb jobb.

Såg camera obscura igår och det var riktigt fint. De var lite sura på scenen men det kanske hör till när man spelar i ett indieband höhö. Nej men, det släppte lite när de kom tillbaka för ett extranummer. Några öl och trevligt sällskap. Vi var en hel del som var där som trängde ihop oss runt ett bord några meter från scenen.

Det börjar bli så kallt nu också. Men det är rätt gött ändå, mysigt att sätta på sig vinterjackan och mössan. Köpte mig tummvantar på h&m igår också. Rätt trist att det är mörkt när man går till jobbet iofs.

Har tagit lite bilder. har väl hittat lite bättre teknik och lärt mig lite andra knappar.


En liten växt


Hallen är mysig i kvällsmörkret


Den här bilden tog jag i vårt mörka badrum, utan blixt, bara lite högre ISO. Coolt ändå att man kan ta bilder i ett mörkt rum som blir skarpa. Tänk vad bra, då behöver inte folk störa sig på en stark blixt som lyser på ansiktet, risk för att man blundar då ju.

Nu ska jag duscha sen blir det mys framför tvn innan läggdags.
puss




Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du fått kameran nu?? :) Skojsigt! Skulle oxå vilja ha en sån!! :)

2009-10-03 @ 17:43:52
URL: http://metrobloggen.se/sandram
Postat av: dejv

jag vill ha eran dylanplanch.



mkt god mat i helgen, me like.



p.s sitter och kollar på kameror varje dag nu. sugen.

2009-10-05 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0