ATT-GÖRA-LISTOR VERKAR INTE FUNKA

Måndag måndag måndag, och jag är ledig! Det har känts så himla bra, känns nästan bättre att vara ledig som idag än på en lördag. och jag har två dagar kvar av ledighet. weho. kommer bli mycket fint tror jag. Dock trist att det regnar och har sig ute, men då får man sitta inne och titta på film istället och käka massvis med kolakakor vilket inte är så tokigt ändå.

Max lämnade in sin tenta imorse och sen stack vi ner till stan. Hade som vanligt gjort en lista på vad jag skulle kika på, kan sitta i typ en timma och göra olika listor bara för att det ska bli så fint på pappret som möjligt, göra massa krumelurer och göra "bock-rutor". Sen åker jag ner till stan men blir bara SÅ trött. Jag vet inte om det är allt folk man trängs med men jag får inget gjort! vi fick med oss lite saker, men det var inte de som stod på listan.
Så här såg min lista ut idag (och brukar se ut):
- Linsvätska
- skor
- byxor
- fil
- mjölk
- monki monki MONKI MONKI
- weekday
- örhängena på h&m
- kaffegrej
- "göra skrivbordet snyggare-grej"
- tvättmedel
- telefon
- väska
- matlådor

Linsvätskan, filen, mjölken och tvättmedlet fick vi med oss hem i alla fall men det var ju inte det roligaste på listan direkt. Kikade in på monki men när jag kom dit orkade jag inte kolla några kläder så vi sprang ut rätt snabbt. Alltid blir det så. Det är inte bara för att jag blir trött heller utan för att jag blir kissnödig, är hungrig eller tycker att allt är så dyrt. Kollar på massa saker på internet jag vill köpa, hittade t.ex. ett par jätte fina skor från monki men de fanns inte kvar i butiken, kanske är för att jag såg dem hos en modebloggare förra veckan och alla har hunnit köpa dem redan..
Telefonen fick jag inte hem, men jag beställde en! Min är så skrapig och konstig så det fick bli en sony ericsson w995! En svart. Den får jag till veckan weho då blir jag glad.

Nu ska vi gå ner till cigarrmagasinet vid dr fries torg och se om max paket har kommit.


ett sött duschdrapperi fick vi hem


och en blomma


nu läser jag erlend loe igen, lovely!

Kommentarer
Postat av: emma

mycket fint duschdraperi måste jag säga.

Puss och kram

2009-10-27 @ 20:03:47
Postat av: Kristin

Tack o tack :D

2009-10-28 @ 10:42:28
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0