SKA JAG RAKA HÅRET?

Nu börjar dagen med en lista

dagens vill ha: helg. jobb i 2½ vecka med bara två dagar ledigt gör en ganska trött
dagens klädsel: jeans, oversize t-shirt, väst
dagens saknad: Annika!
dagens låt: the xx - crystalised
dagens tråkigaste: mitt hår. jag känner för att raka bort allt
dagens finaste: min nya cykel!
dagens bästa: diskmaskinen (är iofs jäkligt bra att ha varje dag), världens berg här hemma
dagens humör: ganska gott, men TRÖTT, som sagt
dagens uppskattning: till min chef som bjuder på höstlunch idag
dagens hälsning: hejhej pensionärer!

Om drygt en timma ska jag cykla ner till Brasserie lipp för en lunch med några kollegor på jobbet. Sen kl tre börjar jag jobba. Åh åh, imorgon är det sista dagen på jobbet för den här veckan, känns som det var evigheter sen jag hade en heel helg som fri från jobb.
Fick reda på att jag ska jobba julafton och juldagen, känns ganska surt. Men som det ser ut nu kommer min underbara familj hit till Göteborg för att fira att jultomten kommer så då känns det inte lika surt längre. Sen ska jag jobba på nyårsafton också. Uhh.

Nej nu måste jag göra iordning mig. HATAR mitt hår idag. Jag har varit nära att raka mig de sista gångerna jag har varit hos frissan för att det ändå är så tjockt och slitet, det går liksom inte att göra en frisyr längre, det blir bara fel och min ansiktsform verkar inte passa in. Min ansiktsform kommer antagligen inte bli så mycket bättre med rakat haha, gud. Men ändå! det kommer ju växa ut sen ju, lite tålamod, och typ använda massa bra grejer så att det nya håret som växer ut blir bra, mjukt och fräscht etc etc.

Kommentarer
Postat av: Ida

Julafton, juldagen OCH nyårsafton? Borde vara olagligt. MEN tjitjing i plånkan är väl inte heller fy ska!

2009-10-08 @ 14:58:33
URL: http://jagochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0