EN SAK JAG GILLAR IDAG BL.A!

Förutom att hurra för Max idag så hurrar jag även för att alla får säga JA i kyrkan! Det borde ju ha varit så för så så så längesen då alla ska få vara tillsammans med vem man vill! men nu blir det så fr.o.m 1 november vilket jag tycker är skit bra!




Läste en kommentar i aftonbladet nu som en idiot hade skrivit:
"Nu får tydligen två män gifta sig i kyrkan. Vad blir nästa steg? Att man får gifta sig med en häst? En hund? Bara det är "sann" kärlek?"

Va fan!? Jag blir så jävla arg! Tycker personen i fråga att det finns en liknelse mellan en homosexuell och ett djur? Jag hittar liksom inga ord. Eller jo det rullar upp massa svordomar och ")(¤/"?8947?=)/¤ i hjärnan, men vilka jävla idioter det finns! Blir så trött på att folk inte kan sluta!! Kommer det alltid vara såhär?
Man blir ju fan rädd.





Kommentarer
Postat av: Ida

You go girl!

2009-10-22 @ 16:08:17
URL: http://www.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0