KNAPPAR OCH DRAGKEDJOR

Nu har jag sytt om en klänning till en kjol istället! Med knappar och dragkedja. Nu börjar syandet ta fart och nästa vecka ska jag gå till en textilbutik och införskaffa massa tyger, åh vad kul! När det gäller sånt här är det rätt skönt att jobba, för då har man ingenting att plugga etc när man kommer hem.

Vi har tittat en del på OZ ett tag nu, det är så bra! Max har snackat om den serien i nått år nu och när min syster sa att hon tittade på det så blev jag också pepp så nu är jag som fast! Det händer så jäkla hemska saker och jag blir liksom förbannad på några st, men spännande!

nej nu får det bli mat sen dusch, dryck och fotboll. tjo!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också lära mig att sy! Var köpte du din symaskien och för hur mycket?

2009-10-19 @ 10:52:34
URL: http://jagochvarlden.blogspot.com
Postat av: Kristin

Jag fick den av mamma och pappa i födelsedagspresent en gång och de köpte den i Karlstad där de säljer begagnade symaskiner. Tror min kostade lite över tusenlappen. Men det finns säkert någon som säljer här i Gbg också! Fråga efter en husqvarna från 70-talet, för den är verkligen jätte bra!

2009-10-19 @ 20:42:53
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0