MAX FÖDELSEDAG!

LEDIG och MAX FÖDELSEDAG! Grattis Grattis hurra hurra älskling! <3
Tänkte egentligen att jag skulle sova länge idag i och med att det är min enda lediga dag den här veckan, men så vaknade jag ganska tidigt och kunde inte somna om. Gick till coop och stod utanför i 10 min innan de öppnade, köpte ägg och födelsedagsljus och bakelser på konditoriet på Landala. Sen gick jag hem, gjorde frukost och hurrade för Max som fortfarande låg och sov. Tre presenter fick han, inkl. ett playstation spel som han sitter och spelar nu. Massa vapen och så men väldigt spännande faktiskt! Det är få spel som jag gärna sitter och kollar på istället för att spela, det är som en film typ.

Igår var vi på födelsedagskalas hos Max kusin Amanda. Hela deras familj var med och fadern i familjen hade lagat två rätters middag. Innan vi åkte hade jag ätit 10 st sushibitar så jag var inte så hungrig, men sen kom tårtan och då blev jag hungrig igen.. Max kusin har världens finaste lägenhet i Majorna, är så jäkla avundsjuk! fina möbler hade de också. balkongen, vardagsrummet, köket wowoohh.

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0