MINA HÄNDER

Åh mina händer ser hemska ut. Har fått så jobbiga utslag igen och det kliar som skjutton. Är rädd för att det ska vara lika illa imorgon när jag ska till jobbet, det är inte så gott att ta handsprit och tvätta sig hela tiden, svidande och mer och mer utslag kommer antagligen blomma upp. Usch.. När jag var yngre var det ungefär såhär, lite värre kanske, och då gick jag inte till skolan bara för att det såg ut som att jag hade målat mina händer röda. Jag förstår inte, är det luften? jag vet att jag har rätt dålig blodcirkulation i händerna för att de alltid är så kalla, men jag fattar inte varför. Jag känner mig ofräsch och är rädd att folk blir rädda om jag ska behöva skaka hand eller något liknande.

Max är i skolan. Vet inte vad jag ska göra idag. Hittade lite tyg och tänkte göra påse och duk till hallen men det är så mönstrat så tror jag kanske ska gå ner till stan och köpa nått annat. Idag måste jag pumpa cykeln.

Igår var jag max david och ida på 500 days of summer, den var jätte mysig! Fin miljö och kärlek kärlek kärlek.
Innan käkade vi på MAX, känner mig rätt onyttig men ähh..

Idag eller imorgon får jag min telefon weei det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0