TISDAG

Idag har jag jobbat och det var räkfrossa på jobbet. De boende samlades i en sal i kyrkan, de som orkade gå dit. Jag var en av dem som sprang runt på våningarna för att se till de andra boendena som stannade kvar, men jag fick också en räkmacka så jag var nöjd, go va den.

Imorgon äntligen ska jag hämta min cykel. ringde idag och trodde jag skulle få den men då var det något strul med personalen så de hade inte satt ihop den, men så ringde dem efter några timmar och sa att jag kunde hämta den när som helst. Så imorgon kommer jag kunna cykla runt i göteborgs stad. Gött! Ska bli fint att kunna åka hemifrån 15 min innan jag börjar.

Lite bilder innan smoothiee.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0