Jag kände att det var dags

..för att klippa mig! Jag fick för mig att klippa mig själv imorse, men efter några klipp med en slö sax blev det helt fel, fick lite panik och beställde tid till en klipptid vid tre. Det visade sig att min frisör hade varit i NY för inte så längesen så det blev en timmas samtal om olika tips hon hade. Hon var söt.
Håret blev lite kortare än förra gången men det är gött. jag måste göra något åt det för det är så torrt och konstigt, känns bara bra nån vecka efter jag klippt mig sen blir det sådär slitet igen.

Förövrigt känner jag mig ganska hängig, tror Max har smittat mig. Men det är ju bra att det kommer nu ändå och inte nästa vecka.
Snart kommer Max hem och då ska vi göra hamburgare. Gött

Såhär blev håret från sidan i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Ida

vad fint!

2009-09-03 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0