GBG IN MY HEART

Jag uppdaterar så sällan men känner att jag är sjukt trött ibland och jobbar och blabla. Jag ska bli bättre på att ta foton och skriva, det är kul o se tillbaka på det sen.
Är nyss hemkommen från affären, handlade rätt mycket på willys för är så trött på att inte ha några alternativ att välja mellan här hemma när det gäller lunch/middag (frukost), har en ingrediens som inte passar till en annan sak och då måste man ändå ner o köpa.
I tre dar i sträck har jag gått till jobbet, känner mig duktig! Har gått upp halv sex och vandrat iväg vid sex-tiden. Idag kände jag mig dock väldigt trött när jag var i mitten av götaälvbron, och så snöregnade det vilket inte var allt så roligt. sen gick jag tydligen ganska fort ändå fast jag var trött, hade tid över innan jag började och gick längst älven istället vid alla båtar, stannade, kikade på menyer, namnen på båtarna osv, sen var det sådär jätte mörkt och mysigt och jag var den enda (tror jag) som var där så gick runt och sjöng lite också.
<3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söta ni är kram mamma....

2010-02-25 @ 20:38:14
Postat av: Emma

JA, vilken fin bild! Fina ni

2010-02-26 @ 11:48:05
Postat av: Kristin

Tack så mycket :D

2010-02-26 @ 14:52:29
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0