TRIVS

STÄDA!
När jag är ledig, en grej som jag tänker på först är typ att jag ska städa. Skit tråkigt egentligen att man ska fortsätta jobba när man inte jobbar. Iofs är det en helt annan sak att få vara hemma och bara strosa runt och plocka lite, men ändå.
Igår tänkte jag att jag skulle ta en springtur i det fina vädret idag men det snöar ju bara, fy fan. Jag är trött på snön. Hade gärna åkt skidor, då hade det säkert varit mycket roligare men jag har inga skidor här, har inte frågat någon om vi ska åka, tycker tillslut att det blir så omständigt och skiter i det istället. Gud vad tråkigt.
Vi har fått iordning en hel del i lägenheten i alla fall, men det finns fortfarande kartonger som står här och skräpar och tavlor som ska sättas upp, hylla osv. Svårt när man inte har något vattenpass.
Vår tidigare hyresvärd hörde av sig idag också, frågade om vi hade flyttat och städat i lägenheten så att folk kan komma och titta på den. Förhoppningsvis behöver vi inte betala dubbelhyror de sista två månaderna vilket skulle underlätta så himla mycket. Så nu blir det att städa även där.
Idag blir det SEMLA!
I helgen vill jag göra något roligt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0