200 KR

Varit nere på stan och köpt en kräm för 200 kr. Är så trött på att det är massa prickar i ansiktet som aldrig lyckas gå bort av de andra krämerna jag använt. För ett tag sen fick jag prover av min arbetskompis som verkade vara rätt bra, prickarna försvann inte men dom blev typ lite ljusare. Nu har jag inte använt den på några dagar och då har jag helt plötsligt fått massa röda prickar i ansiktet igen, så jag antar att den är bra.

I morse när jag vaknade fick jag en smått panikkänsla, blev grinig och visste inte vad jag ville göra. Allt det här med flytten, typ, när ska vi flytta? om två, tre veckor? när ska man packa allt? hur ska det gå med dubbelhyrorna? mer utgifter? jobbet, vad ska jag göra när mitt vick gått ut? pensionen, måste jag börja spara nu? kommunal har inte hört av sig, är jag med i a-kassan eller har något blivit fel? jobbet, pallar jag att ha det ansvar man egentligen har där, och hela schemat? göteborgsvarvet, 2,1 mil, hur lång tid kommer det ta innan jag är i form? (det är dock kul att ha ett mål!) snus, kommer jag någonsin kunna sluta?
Men fast jag tänker en hel del och förstorar upp saker är jag himla super nöjd och glad ändå!

Nu ska jag packa lite sen blir det förfest hos Moa och Johannes innan svanen, ska bli himla fint!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0