DYRA TAPETER

Igår kväll när jag lagt mig så halvsomnade jag tre gånger och drömde tre olika drömmer under 5 min. Det var så läskigt så när jag liksom var halvvaken så försökte jag säga någonting och det slutade med att jag gnydde typ och viskade hjälp eller nåt har max berättat. och så försökte jag röra mig men så var det som att armarna och benen sov, jätte tunga, så jag orkade inte lyfta dom. På samma gång är det väldigt gott att vara så trött som när man vaknar en kort sekund och somnar lika snabbt igen, men det var jobbigt när jag skulle drömma så konstigt hela tiden.
Idag har jag hängt med bästa annika, det var på tiden. Hon har ju varit i Asien under 3 månader, vandrat och haft sig så jag blev riktigt avundsjuk. Vi gick ända från Guldheden till vår nya lägenhet på vågmästareplatsen, kallt och blåsigt. sen åkte vi till linné och käkade sen lunch på cafe de lerche. Åh så god soppa.
Nu är jag hemkommen och ligger i sängen med filt och kikar på massa inredningssidor. Får aldrig nog fast jag innerst inne vet att sidorna inte uppdateras mer än en gång i veckan kanske, vilket betyder att jag tittar helt i onödan. Förbannat tråkigt att stinghyllor ska vara så jäkla dyra, och att tapeter ska kosta en förmögenhet. Om vi vill ha de tapeterna som vi kikat på kommer bara vardagsrummet kosta drygt 2000 spänn. måste ju finnas en annan tapet som ser likadan ut men är billigare?
Ikväll kommer Ellen och Jocke hit och ska hänga. Hoppas de går med på att kika på stjärnorna på slottet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0