FÖRTVIVELSE

Vad dimmigt det är ute, skit tråkigt. Det innebär en dag inne, städa!
Har vikt mina kläder så himla fint nu och lagt in dem i de få garderoberna vi har, blir så trångt så jag kommer förmodligen göra det till ett bombnedslag inom en vecka, ska verkligen försöka skärpa mig. Inser att jag har väldigt mycket kläder som jag aldrig använder.. går runt och klagar varje dag över att jag ALDRIG har några men det är ju inte riktigt sant, har bara en tendens att se att allt sitter fel på mig, ärmarna är för korta, de ljusa jeansen gör att mina ben ser dubbelt så stora ut, v-ringat ska det kanske inte vara nu (vet inte), den kjolen är för vid (inget vardagsplagg kanske, glömmer dock bort att jag har den vid ett festtillfälle), kallt att ha t-shirt, fläck på kofta (som jag aldrig lyckas få ner i tvätten och glömmer bort den, använder den aldrig), massa strumpbyxor med mönster som inte passar till något klädesplagg jag har, vill ha mer svarta kläder (vet det när jag är ute och handlar men om jag ser en färgglad grej så köper jag den och tror jag kommer använda den jämt). När jag provar plagg hemma så inser jag hur speglarna i affärerna ljuger, man ser mycket snyggare ut när man provar det för första gången. Ska försöka vara mer kräsen och inte bara impuls köpa och tänka på att det finns en köbildning utanför provhytten.
Onödigt många exempel jag drog till med hehe.
Nu blir det våfflor fast det inte är dagen idag!
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0