UPPDRAG GRANSKNING

Såg precis uppdrag gransknings senaste avsnitt på svtplay om våldtäckterna i Bjästa, och just nu är jag så jävla arg så jag går runt och brinner inombords, svär och mår så jäkla dåligt. jag FÖRSTÅR INTE att folk kan vara så tröga då det finns ett erkännande? att den här äckliga killen (enligt sin mamma) också ska ha blivit vettskrämd av någon påstådd kommentar som en polisman skulle ha sagt och då bara säga att det var så? Och prästen! Hur kan han ha mage och säga efter att han fått höra att killen har våldtagit en till efter avslutningen, då säger han att "det är ju väldigt synd om pojken... ja och självklart flickan förstås". VA?! Är det synd om en snubbe för att han har våldtagit två tjejer? Jag förstår det inte? Samma sak gällde den där jävla fritidsgårdsmannen som OCKSÅ säger att det är så himla synd om den där pojken. VARFÖR?! varför varför varför? Rektorn var inte någon hit hon heller kan man ju säga.
Och sen den där kvinnan, 51 år från någon jävla stans som påstår saker, och sen får man veta att det bara är rykten, bekantas bekanta. Och någon annan som typ tycker att det är jätte konstigt att man kan bli tvingad att suga av någon "det är ju bara att bita ihop".
NEJ FÖRLÅT MIG MEN.. jag är så himla arg och borde inte skriva. ÅH
Det var iaf ett väldigt bra program, och den där tjejen Amanda som stöttade Linnea. All kärlek till henne, 15 bast och står för det hon tycker. Jag själv var rätt mesig när jag var 15.
Ska försöka släppa det här litegrann, kan inte gå runt och vara sur hela tiden..
Nu är jag ledig i helgen iaf och ikväll är jag så trött så det blir oxfilé dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Ida

helt rätt! jag var precis lika dan igår, ville bara åka upp dit och skrika av fulla lungor att förstår dom inte vad dom gör. I såna här lägen ska man vara arg som ett bi. Nåde om detta händer igen, tyvärr vet man ju att samhället ser ut så och att detta säkerligen inte var enda gången som killen får sympatier. usch, vidervärdigt!

2010-03-27 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0