3 BILDER

Kände att jag behövde klippa mig efter att jag såg den här bilden



därför gick jag till frisören och gjorde det som skulle göras. Sen kom Max med rakapparaten och rakade lite mer vid sidan. Såhär blev det:


ser ut som en pojk med en liten sving i nacken som många killar hade när jag gick på lekis höhö.

Saknar min familj!

Bild från när de var här förra helgen.

Kom 5 min försent till affären innan vid wieselgren så fick gå till coop vid hjalmar för att handla ingredienser till scones. Pratade med mamma och pappa i en timme för det kan allt vara lite läskigt att gå i hjalmar brantningsgränderna. Nu ska jag dock börja baka sconesen och invänta världen bästa och underbaraste MAX <3
PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0