RAKAT HÅRET

Åhåhåh älskaaar att det är soligt och att jag är uppe innan tio idag. Snart ska jag bege mig ut på en första springtur på väldigt länge, MÅSTE verkligen börja nu annars kommer jag aldrig i mål på Göteborgsvarvet.
Max är iväg på en arbetsintervju! Han är så duktig så det kommer han få, det blir fint.
Igår klippte jag mig lite konstigt. Frisören tyckte att "robyn-style" var det snyggaste som fanns men att det inte är så många som vågar göra det vilket hon tyckte var tråkigt. Då gjorde jag hennes jobb lite roligare och gick med på att raka bort lite (robyn har ju så där rakat på sidorna och stor lugg mitt på huvudet) hår på vänster sida av huvudet. Jag blev nöjd. Hon ville klippa till 12 mm men jag sa 18.
Det roliga var att när jag sa till en tant igår att jag skulle iväg och klippa mig sa hon att jag redan hade pojkfrisyr (för att jag alltid har uppsatt) får väl se vad tanterna tycker nu då! det bästa är att man kan gömma och visa det när man vill.
Vet inte varför jag använde just den här ställningen när jag skulle ta kort på mitt hår, kameran är så tung och avståndet mellan mål och lins blir inte så stor, då får man använda sig av lite ställningar och speglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0